Teema: Harilikud murrud.
Murdude võrdlemine.
1) Lahenda õpikust lk 36 -37 ülesanded 751, 752 kirjalikult vihikusse (ära unusta tekstülesande vormistust) ning ülesanded 749, 755, 756 suuliselt.
2) Tutvu uue teemaga õp lk 38-39. Loe tekst hoolikalt läbi ja harjuta suuliselt ül 758 lk 39
3) Lahenda töövihiku ülesanded lk 19
Abiks õppimisel:
http://matemaatika.edu.ee/sisu/0042/index.html
https://www.taskutark.ee/m/harilikud-murrud-2/
https://www.taskutark.ee/m/murdude-vordlemine/
3.KUNST
Õpetaja Gitta soovitab ka värve ja pintsleid kasutada ning kevadet maalida. Kes soovib, saab oma koolis olevaid pintsleid ja värve täna 9.30 - 12 paiku klassist kätte, kuna olen klassis sel ajal toimetamas. (Võid igaks juhuks ette helistada)
Üks näide
Kui värve pole, siis võid ju ka lihtsalt kevadet joonistada pliiatsite, kriitidega. Ülesanne ei ole kohustuslik, kuid annab võimaluse veidi enam kunstiga tegeleda.
4.INIMESEÕPETUS
Tänaseks peaks olema tehtud ka kodutöö. (Loe õpikust lk 47-50 (Emotsionaalsed muutused).
Kirjuta vihikusse, mis on enesehinnang ja positiivne mõtlemine)
Tänase tunni teema:
Loe õpikust lk 41-46.
Vasta küsimustele kirjalikult.
1. Milline ülesanne on hormoonidel?
2. Milline peaks olema murdeea tervisekäitumine?
Kui midagi jääb selgusetuks või on keeruline iseseisvalt lahendada, siis ikka võta julgelt õpetajaga ühendust.
Täida täna ilmavaatlustabelit.
Täida täna ilmavaatlustabelit.
Toredat päeva!
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.